Sabtu, 13 Disember 2008

sampai bila aku harus begini...

aku pun ta tak tahu sampai bila aku harus macam ni.. bila lah aku nak dapat kerja ni???aku dah penat jd pengangur... sampai bila aku harus jd beban pd mak dan ayah aku?? sepatutnya aku yang bantu mereka.. kurangkan beban mak dan ayah.. tapi aku hanya tambah kan beban mereka.. kawan2 ku yang lain semuanya dah bekerja.. punya pendapatan sendiri.. tapi aku??? aku dah penat hidup macam ni... aku perlu buat sesuatu... aku dah penat hidup macam ni... aku sedih sangat... aku just nak luah kan apa yang terbuku dhati ku saat ni.. sbb kat blog ni lah tempat aku luahkan segala-galanya...

adios... wassalam...

1 ulasan:

tintaHati berkata...

Jangan bersedih hati cikmi. Teruskan berusaha dan berdoalah padaNya. Mudah-mudahan cikmi dpt kerja yg sesuai dengan cikmi. Oh ya, boleh tau cikmi dulu ambil bidang pengajian apa?