Sabtu, 13 Disember 2008

bila aku jatuh cinta...

***BILA KUJATUH CINTA***

Allahu Rabbi aku minta izin
Bila suatu saat aku jatuh cinta
Jangan biarkan cinta untuk-Mu berkurang
Hingga membuat lalai akan adanya Engkau

Allahu Rabbi..
Aku punya pinta
Bila suatu saat aku jatuh cinta
Penuhilah hatiku dengan bilangan
cinta-Mu yang tak terbatas
Biar rasaku pada-Mu tetap utuh

Allahu Rabbi..
Izinkanlah bila suatu saat aku jatuh cinta
Pilihkan untukku seseorang yang hatinya penuh dengan kasih-Mu
dan membuatku semakin mengagumi-Mu

Allahu Rabbi..
Bila suatu saat aku jatuh hati
Pertemukanlah kami
Berilah kami kesempatan
untuk lebih mendekati cinta-Mu

Allahu Rabbi..
Pintaku terakhir
adalah seandainya kujatuh hati
Jangan pernah kau palingkan wajah-Mu dariku
Anugerahkanlah aku cinta-Mu..
Cinta yang tak pernah pupus oleh waktu "

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam kenal tuan rumah :)Dan selamat berblogging :)

azza_irah berkata...

salam kenal cikmi..
terima kasih jadi follower blog akak..
selamat datang ke dunia blog..
selalu lah singgah2...nnti akan semakin ramai akan ke blog cikmi ni..