Jumaat, 2 Januari 2009

selamat datang 2009...

walaupun ari ni dah masuk 2/1/09 tapi masih belum terlambat cikmi nak ucapkan selamat tahun baru 2009... dah masuk tahun 2009 dah... cepat nya masa berlalu... rasa nya macam cepat sangat masa berlalu... hmmm.... tahun 2008 dah tinggal kan kita... sedih rasanya... banyak kenangan pahit manis, suka duka telah berlaku tahun 2008... paling manis berlaku tahun lepas cikmi ialah hari konvo untuk 1st degree cikmi... tu lah kenangan paling manis yang berlaku dalam hidup cikmi dalam tahun 2008... penat tau 3 tahun cikmi berusaha semata-mata untuk dapat sekeping ijazah tu... kenangan paling pahit pulak... hmmm... apa erk?? entah lah cikmi pun dah lupa... lupakan ja lah kenangan yang pahit2.. ingati kenangan yang manis2 ja... tu kan lebih baik.... cikmi harap tahun 2009 ni akan memberi seribu satu kenangan pahit manis dalam hidup kita... kerana kenangan dan pengalaman hidup ni adalah satu yang amat berharga dalam hidup kita... cikmi harap juga cikmi akan dapat keja tahun ni...InsyaAllah.... amin...

wassalam...

2 ulasan:

naz ilyn berkata...

Salam kenal...

moga tahun baru ini akan membawa seribu erti dan memberi sinar bahagia yang berpanjangan... kenangan pahit jadikan sandaran untuk terus mengorak langkah ke hadapan.

pelangi cikmi berkata...

InsyaAllah...