Selasa, 13 Januari 2009

kain sulaman kerawang...

hari ni cikmi nak cerita pasal kain... cikmi sekarang ni tolong mak cikmi jual kain.. tapi bukan kain biasa tau.. cikmi jual kain sulaman kerawang.. sulaman dia kat bahagian tangan.. cantik lah..
tengok lah contoh gambar-gambar kain yang ada dalam stok cikmi sekarang nie...


yang warna hijau lumut ni kain sulaman kerawang manik untuk baju sahaja..



yang warna purple ni sepasang sulaman kerawang manik...



yang biru ni pun untuk baju sahaja.. sulaman kerawang manik...

sebenarnya banyak lagi kain yang ada... ada juga sulaman kerawang untuk kain yang corak... harga pun boleh tahan lah.. antara rm120-rm160... bergantung pada jenis kain dan jenis sulaman.. ada kerawang biasa ada jugak kerawang manik...

kalau ada sesiapa berminat nak beli boleh email cikmi kat sakura_2708@yahoo.com ataupun pelangicikmi@gmail.com (penghantaran melalui pos ) atau sulamankerawang.blogspot.com

wassalam...


4 ulasan:

naz ilyn berkata...

salam...

cantiknya kain sulam kerawang tu... kalau buat baju kebaya tentu mengancam

pelangi cikmi berkata...

cantik memang cantik... kalau berminat bolehlah tempah...=)

pelangi cikmi berkata...

lawat lah blog ni.. sulamankerawang.blogspot.com

tintaHati berkata...

Nice. Tunjuk lebih banyak kain lagi. Berkenan lah...huhuhu