Isnin, 7 September 2009

berakhirnya sebuah pencarian...

Assalamualaikum...

hari nie cikmi nak cerita pasal tajuk yang kat atas nie... bukan apa pun... berakhirnya sebuah pencarian nie maksudnya cikmi dah jumpa dan dah beli pun apa yang cikmi cari sebelum nie...
nak tau apa benda tu??? benda tu ialah kitab tafsir Al-Quran yang saiz nya kecil dan senang nak bawak kat mana-mana pun... dah lama dah cikmi cari... akhirnya jumpa jugak... jadi tanpa membuang masa cikmi beli lah tafsir tue... heheh.. Alhamdulillah... dapat juga cikmi beli...
rm 40 ja... tapi lepas diskaun dapat lah rm 36...( hai beli quran pun ada diskaun ka???)... sebelum ni baca quran tak tau maknanya... tapi lepas ni boleh la cikmi baca sekali dengan maknanya... insyaAllah...

azam baru dah quran tafsir nie... setiap hari mesti baca... baca sekali dengan makna... baru lah rasa puas.... insyaAllah...

ok lah... tu ja pun yang cikmi nak cakap...
wassalam....

2 ulasan:

PokokHijau berkata...

Salam cikmi...

Tahniah sebab dah dapat beli tafsir yang kiut tu... nanti Pokok Hijau pun nak beli jugak... Tunggguuu... (^_^)

Salam Nuzul Quran =D

pelangi cikmi berkata...

ok.. nanti kita p beli sama-sama..
salam nuzul quran..=)